Nu är det tisdag igen och åter dags för en ny veckans topplista. Denna veckan är temat de senaste böckerna vi har köpt/fått/lånat hem. Nu kan ni egentligen se dem i min senaste book haul, men jag gör en topplista ändå. Böckerna nedan är några av de som dök upp hemma hos mig under december-januari.
1. Sanningen av Harlan Coben är ett recensionsexemplar från Bookmark Förlag.
2. Blodlokan av Louise Boije af Gennäs är första delen i en trilogi. Detta är ett recensionsexemplar från Bookmark Förlag.
3. Artemis av Andy Weir är en bok som varit efterlängtad och som jag planerar att ta tag i väldigt snart!
4. Detsamma gäller Eliza and her Monsters av Francesca Zappia.
5. Och Strange the Dreamer av Laini Taylor.
Och nu blev jag påmind om att jag måste läsa Ensam på Mars :)
De tre första är bekanta böcker.
Artemis och Eliza and her monsters vill jag läsa! :)
Sanningen och Blodlokan finns på min lista också!
Sanningen och Blodlokan finns på min lista också :)
Artemis är jag riktigt nyfiken på! :)
(http://ibokhyllan.blogspot.se/)
Artemis är jag helt säker på att jag kommer att läsa någon gång :)
Ensam på mars gick oväntat bra att läsa så lite nyfiken är jag på Artemis.
Coben och Gennäs känner jag till och kan tänka mig att läsa. Weir och Taylor känner jag till, men Zappia känner jag inte igen
Ska också ta och läsa Sanningen snart och förhoppningsvis även Artemis. Eliza and Her Monsters är jag nyfiken på.
Blir intressant att se vad du tyckte om Eliza and her monsters.