Då är även april månad på sluttampen och det är dags för en liten sammanfattning!
Antal lästa böcker: 7 st
18. Hjälp vad ska jag göra med räkorna?? av Thomas Järvheden
19. Som jag bäddar får jag ligga av Ebba Lovin
20. Systrars öde av Jessica Spotswood
21. Sjuka själar av Kristina Ohlsson
22. Dimensioner av Sofie Berthet
23. Livet efter dig av Jojo Moyes (omläsning)
24. Ceremonin av Kiera Cass
25. Nakenlek av Katerina Janouch
Bästa boken i april: Livet efter dig av Jojo Moyes men eftersom det var en omläsning så säger jag Ceremonin av Kiera Cass.
Sämsta boken i april: Som jag bäddar får jag ligga av Ebba Lovin.
Största överraskning: Oj, vet inte om det var någon denna månad.
Bok jag gav upp: –
Även april månads läsning gick ju bra och jag är mer än nöjd! Jag är snart i kapp med alla recensionsexemplar och ser fram emot mycket somrig läsning framöver. Vi får väl se hur det blir med den saken!
Du har ju hunnit med en hel del ser jag. Inte illa när man är småbarnsmamma :)
Nu känns det som att jag snart är den enda kvar som inte läst Sjuka själar… ;)
Skönt att vara ikapp med recensionsexemplaren :) Du verkar ha haft en härlig läsmånad.
Sjuka själar tycker jag är så bra!
Svar till Bokmumriken:
Ja, många har läst den nu under april! TYvärr kan jag inte kommentera på din blogg :/