Ytterligare en väldigt bra läsmånad och jag är så glad över det! Nu har jag dessutom semester så oktober kanske också blir super? Den som lever får se.
Antal lästa böcker: 12 st
21. Bettys Värld av Marie-Louise Marc
22. Häxan av Camilla Läckberg
23. Kungens Fånge av Victoria Aveyard
24. Trapped in Silver av Emily Sowden
25. Höstdåd av Anders de la Motte
26. Godnattsagor för rebelltjejer av Elena Favilli och Francesca Cavallo
27. Den här veckan är min av Ingrid Olsson
28. The Walking Dead: I Tryggt Förvar av Robert Kirkman
29. Hjärtlös av Marissa Meyer
30. Skymningsflickan av Katarina Wennstam
31. Jag fann dig av Lisa Jewell
32. Pratar så fort jag kan av Lauren Graham
Bästa boken i september: Godnattsagor för rebelltjejer, men om vi ska räkna en riktig roman får det bli Hjärtlös.
Sämsta boken i september: Trapped in Silver, tyvärr.
Största överraskning: Godnattsagor för rebelltjejer, igen. Så mycket finare än vad man kunde tro!
Bok jag gav upp: –
Som sagt, en riktigt bra läsmånad och faktiskt den månad i år som det blivit mest läst. Hittills.
Wow, så många böcker du har hunnit med! Hjärtlös är jag lite nyfiken på.
Lauren Grahams bok vill jag verkligen läsa, sådan Gilmore-nörd som jag är 😊