Då är vi inne i december och det är dessutom första advent! Har ni hunnit sätta upp allt adventspynt och bakat lite? Jag tänkte sammanfatta läsmånaden november i detta inlägg.
Antal lästa böcker: 14 st
135. Sandmannen av Lars Kepler
136. Så gör jag – Konsten att skriva av Bodil Malmsten
137. Under lejonets blick av Maaza Mengiste
138. Liesl & Po av Lauren Oliver
139. Hana av Lauren Oliver
140. Hobbiten av J.R.R. Tolkien
141. Snow White av bröderna Grimm/Camille Rose Garcia
142. Rekordvinnaren av Pieter Tham
143. Morris Lessmore och de fantastiska flygande böckerna av William Joyce
144. Percy Jackson: Monsterhavet av Rick Riordan
145. Alice’s Adventures in Wonderland av Lewis Carroll/Camille Rose Garcia
146. Percy Jackson: Titanens förbannelse av Rick Riordan
147. Percy Jackson: Kampen om labyrinten av Rick Riordan
148. Percy Jackson: Striden om Olympen av Rick Riordan
Bästa boken i november: Hobbiten av J.R.R. Tolkien
Sämsta boken i november: Rekordvinnaren av Pieter Tham
Största överraskning: Morris Lessmore och de fantastiska flygande böckerna av William Joyce som var en riktig pärla.
I december blir det ju som sagt lite julläsning men vi får se hur mycket jag hinner med där. Annars tänkte jag läsa Den röda handsken av Holly Black, Stål av Silvia Avallone och Chanslös av Gail Carriger bland annat.