Veckans ris och ros var lite försenat denna gång och jag såg inte det förrän igår så därför kommer mitt inlägg en dag för sent men det går väl bra ändå va? ;)
Denna gången ska vi skriva om de bästa respektive sämsta böckerna hittills i år.
Bästa:
Det blev för svårt att bara välja en så väljer en bok per genre.
Fantasy: Harry Potter och den flammande bägaren av J.K. Rowling
YA: Divergent av Veronica Roth
Erotik: Synda av Sylvia Day
Paranormal: Jag, En av David Levithan
Deckare: Grannen av Dan Buthler & Dag Öhrlund
Roman: Allt jag önskar mig av Grégoire Delacourt
Sämsta: Av de jag har läst ut har jag bara gett en bok sämsta betyg i år och det är Besvärjelser & Beskydd av Maria Friedner.