Inte den bästa av månaderna i år men det var ju väntat. Här kommer en sammanfattning av novembers läsande:
Antal lästa böcker: 6 st (varav 5 barnböcker)
68. Den vindlande vägen och lilla grodan av Linda Fridh
69. Ett monster med snurrig päls av Rikard Ask
70. Gropen av Emma Adbåge
71. Ella & Noa – Glass på en onsdag av Mattias Edvardsson
72. De bortglömda benens hämnd av Rikard Ask
73. Dvalan av Camilla Grebe
Bästa boken i november: Dvalan av Camilla Grebe.
Sämsta boken i november: Ett monster med snurrig päls av Rikard Ask.
Största överraskning: Jag trodde faktiskt jag skulle gilla Gropen mer men så är det ju ibland!
Bok jag gav upp: –
Som sagt, långt ifrån den bästa läsmånaden i år. Bara en enda vuxenbok – men en bra sådan. Jag kommer inte att hinna läsa så mycket under december heller så det skulle inte förvåna mig om det ser ut såhär även om en månad.
Följer din blogg men funderar om du kommer att köra en julkalender i år också ? Ha det toppen och SKÖT OM DIG!
Hej, nej, det blir det tyvärr inte i år. Kul att du följer bloggen!
Sex böcker var väl inte illa.