Nu när vi är inne i mars har det väl blivit dags att sammanfatta februari. Jag har läst ganska lite faktiskt och ni vet vid det här laget vad det beror på ;)
Antal lästa böcker: 11 st
16. Om jag kunde drömma, del 1, av Stephenie Meyer och Young Kim (seriealbum)
17. Om jag kunde drömma, del 2, av Stephenie Meyer och Young Kim (seriealbum)
18. 1974 av David Peace
19. Pandemonium av Lauren Oliver
20. Devil’s Bargain av Rachel Caine
21. Annabel av Lauren Oliver
22. Utflykten till Tindari av Andrea Camilleri
23. Sista sommaren (med dig) av Ann Brashares
24. Jag, En av David Levithan
25. Eldnatt av Yrsa Sigurðardóttir
26. Devil’s Due av Rachel Caine
Bästa boken i februari: Jag, En av David Levithan
Sämsta boken i februari: 1974 av David Peace
Största överraskning: Devil’s Bargain av Rachel Caine, som jag verkligen hade noll förväntningar på.
Bok jag gav upp: Cocktails för tre av Sophie Kinsella
Som sagt så fortsätter ju mitt hyllvärmartema och jag har ju tänkt läsa The Carrie Diaries av Candace Bushnell, En förtjusande man av Marian Keyes och Här ligger jag och blöder av Jenny Jägerfeld i alla fall.