Jösses, vad hände denna månaden? Den i särklass bästa läsmånaden i år blev det i alla fall. Härligt!
Antal lästa böcker: 10 st
11. The Second Summer of the Sisterhood av Ann Brashares (omläsning)
12. Everything, Everything av Nicola Yoon
13. Selfies av Jussi Adler-Olsen
14. The Walking Dead: På Drift av Robert Kirkman
15. När drömmen slår in av Sofia Fritzson
16. Du känner mig så väl av Nina Lacour och David Levithan
17. Allt jag inte sa av Yrsa Walldén
18. Love & Gelato av Jenna Evans Welch
19. Harry Potter och Dödsrelikerna av J.K. Rowling
20. Papperssjälar av Emma Johansson
Bästa boken i augusti: Harry Potter och Dödsrelikerna av J.K. Rowling.
Sämsta boken i augusti: The Second Summer of the Sisterhood av Ann Brashares, men det var ju en omläsning. Annars ingen.
Största överraskning: När drömmer slår in av Sofia Fritzson, som jag läste på mindre än en dag.
Bok jag gav upp: –
Som ni förstår har det varit en riktigt bra läsmånad och jag kan bara hoppas att september fortsätter i samma takt. Jag har många böcker jag vill läsa framöver i alla fall!
Selfies hoppas jag att jag hinner med i år, men man kan inte vara säker :) Bra läsmånad!
Wow, du hann ju med riktigt många. Inte illa trots två småttingar hemma :)
Vad tyckte du om Everything, Everything? Jag tyckte att den var helt okej, men att twisten på slutet blev alldeles för uppenbar. :(